بهترین عطر های زنانه شنل

یقینا هر گاه اسمی از عطر های زنانه بیاوریم نمیتوانی از برند شنل بگذریم. هر چه باشد این خانه ی مد و عطر پرفروش ترین عطر تاریخ که عطری زنانه است را در میان محصولات خود دارد. در این مقاله تعدادی از بهترین عطر های زنانه ی این برند معرفی شده که بتوانید از این محصولات ارزشمند بهره ببرید.

 

۱- عطر زنانه شنل کوکو نویر Chanel Coco Noir

بانو کوکو اگر عطری را به نام خود ثبت کند بایستی عطری لایق نامش نیز باشد. کوکو نویر و کوکو مادمازل از بهترین عطر های زنانه ی این برند هستند که به مادمازل نیز میپردازیم. کوکو نویر نسخه ی تاریکی از کوکو است. میتوان آن را بعد تاریک وجود کوکو دانست. ابتدای عطر فضایی مرکباتی با رایحه ی ترنج و گریپ فروت دارد. به قلب عطر که نفوذ می کنیم فضای گلی مسحور کننده ی یاس به همراه رز و شمعدانی و نرگس به مشام می رسد. در عمق عطر رایحه ی نعنای هندی و وانیل محوریت اصلی عطر را بر عهده می گیرند و کندر حسی کمی رزینی دودی به عطر می دهد و مشک و چوب صندل و دانه ی تونکا عطر را همراهی می کنند تا بر بستر مشکی اش قرار گیرد. این عطر پخش رایحه و ماندگاری قدرتمندی دارد.

شاید این مطلب را هم دوست داشته باشید:

تشخیص اصل و فیک شنل بلو مردانه

 

۲- عطر زنانه شنل گابریل Chanel gabrielle

گابریل پرنسس روایح برند شنل است. جوانانه تر از کوکو و بسیار مدرن. در عین حال بسیار با کیفیت و خوش ساخت. شروع رایحه ی عطر با فضای میوه ای طبیعی و بسیار دلنشین انگور و مرکبات است. به روایح میانی عطر که می رسیم جادوی این عطر نمایان می گردد و فضای زیبای یاس و مریم در کنار حس پودری یلانگ یلانگ در کنار شکوفه ی پرتقال جذابیت عطر را به نهایت می رساند و در آخر بر بستر چوب صندل و مشک می نشیند. این عطر با تمام لطافت و ظرافتی که دارد پخش رایحه ی بسیار عالی و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد.

 

۳- ادکلن زنانه شنل کوکو مادمازل Chanel Coco Mademoiselle

کوکو مادمازل یکی از زنانه ترین و لوکس ترین عطر های زنانه ای است که شنل ساخته و در میان محصولات کنونی این برند یکی از کپی شده ترین ها و پر طرفدار ترین هاست. طبق ساختار معمول عطر های شنل ، سناریوی اول عطر با رایحه ی مرکبات مختلفی آغاز می گردد. در سناریو دوم رایحه ی یاس در مرکزیت قرار می گیرد و بوی خاص لیچی و رز آن را همراه می کنند. در سکانس آخر نعنای هندی و وانیل حس اسرار آمیز و شیرینی ایجاد می کنند که با رایحه ی چوبی خس خس متعادل می گردد و مشک بر حول عطر پیچیده می شود. این عطر نشر بو و ماندگاری قدرتمندی دارد.

 

۴- عطر زنانه شنل چنس Chanel Chance

چنس به معنای شانس است و این عطر شانسی دوباره برای خلق یک محصول بی نظیر از سمت برند شنل بوده. رایحه ی عطر با فضای بسیار زیبای گلی از جنس زنبق و سنبل با حسی پودری و لطیف در کنار حس گیاهی و شیرین نعنای هندی و آناناسی تارت و کمی چاشنی فلفل صورتی آغاز می شود. در میانه ی عطر رایحه ی لیموی ترش شیرینی شروع عطر را متعادل می کند و نت های یاس و رز به جلوی صحنه می آیند. پخش و ماندگاری این عطر در سطح بالایی قرار دارد.

 

۵- عطر شنل نامبر ۵. Chanel N 5

نوبت به پر فروش ترین عطر تاریخ و یکی از شاهکار های کلاسیک دنیای عطر رسیده. شنل شماره ی پنج یک عطر استثنایی است که در زمان ورود به بازار انقلابی ایجاد نمود. دلیل این انقلاب ظهور رایحه ی آلدهید در این عطر است. رایحه ی عطر بر پایه ی آلدهید ها قرار گرفته با همراهی روایح گلی و میوه ای و پایه ی چوبی چرمی گیاهی و مقداری شیرین. آلدهید ها حس فلزی سبز و تیز و صابونی مانندی دارند که کاملا حس کلاسیک و ابهت یک بانوی آن دوران را به نمایش می گذارد. این عطر کاملا مناسب میانسالان و افراد سنین بالا تر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *