عطر خیار

عطر خیار عطری است که بوی آن شبیه خیار است. در محصولات مختلف مراقبت شخصی و خانگی مانند صابون، لوسیون، شمع و خوشبو کننده هوا استفاده می شود.

خیار یک عطر عالی برای تابستان است. سبک، تازه، کمی سبز و میوه ای با بوی خربزه آبکی و کم رنگ است.  خیارها با طراوت هستند. ما در این مقاله شما را با  برخی از عطر هایی که دارای رایحه ی خیار هستند، اشنا می کنیم.

1-  عطر خیار DKNY Be Delicious (دی کی ان وای بی دلیشز)

این ادوپرفیوم زنانه طبعی خنک و رایحه ای شیرین دارد. این عطر در سال 2004 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

ترکیبی از سیب با ترکیبی از گل های عجیب و غریب و رایحه های حسی، این عطر عطری با طراوت و میوه ای است که بر نت های بالایی آن خیار تکیه دارد تا رایحه آرام تابستان را به تصویر بکشد.

عطر خیار

2- عطر RALPH LAUREN Polo Blue Parfum (رالف لورن پولو بلو پارفیوم)

این پارفوم مردانه طبعی خنک و رایحه ای شیرین دارد. در سال 2022 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد. این عطر که آزادی آسمان آبی، گرمای درخشان خورشید و انرژی آب‌های آزاد را به تصویر می‌کشد، عطری است که به محض شروع تابستان می‌توان به آن دست یافت.

این عطر به لطف ترکیبی نیروبخش از خیار و خربزه، با هر بار استفاده کردن، احساس تازه ای را به شما می بخشد. اما به محض برخورد با پوست شما محو نمی شود ، ترکیب گرمی از جیر، نعناع هندی و مشک خالص ماندگاری عطر را تضمین می کند.

عطر خیار

3- عطز خیار Marc jacobs Daisy (مارک جاکوبز دیسی)

این ادوتویلت زنانه طبغی خنک و رایحه ای شیرین دارد. این عطر در سال 2007 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد. این عطر روحیه آرامی را به تصویر می‌کشد .

بازیگوش و در عین حال پیچیده، این عطر از نت‌های بالای بنفشه سفید  تشکیل شده است . رایحه‌ای تازه و شبیه خیار که کاملاً با انواع توت‌های وحشی، یاسمن و چوب صندل ترکیب می‌شود و عطری با طراوت مقاومت‌ناپذیر ایجاد می‌کند که مظهر آفتاب درخشان خالص است.

عطر خیار

4- عطر MONT BLANC LEGEND (مونت بلنک لجند ادو پرفیوم)

این ادوپرفیوم مردانه طبعی معتدل و رایحه ای شیرین دارد. در سال 2020 به بازار عرضه شده و پخش بوی متوسط به همراه ماندگاری بالایی دارد. اگر به دنبال یک ادو پرفیوم با تعادل مناسب از طراوت و گرما هستید، این عطر بهترین گزینه برای شماست.

این عطر معطر و چوبی از نت‌های بالای برگ‌های بنفشه که بویی شبیه خیار دارند استفاده می‌کند تا در مواقعی که به آن نیاز دارید، شما را سرحال کند.

به لطف نت های مگنولیا، خزه بلوط و آکورد چرمی، رایحه ای پر جنب و جوش و قدرتمند با حرارتی جذاب است که هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، تشدید می شود.

عطر خیار

5- ادکلن calvin klein eternity aqua (کالوین کلین اترنیتی آکوا)

این ادوتویلت مردانه طبعی خنک و رایحه ای شیرین دارد. در سال 2010 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد.

این عطر مردانه چوبی است. نت های اولیه خیار، مرکبات، نت های سبز و نیلوفر آبی هستند. نت میانی آلو، اسطوخودوس، فلفل سیچوان و سدر ویرجینیا هستند. نت های پایه مشک، چوب صندل، نعناع هندی و چوب گوایاک هستند.

عطر خیار

6- ادکلن Clinique Happy Heart (کلینیک هپی هارت)

این ادوپرفیوم زنانه طبخی خنک و رایحه ای شیرین دارد. در سال 2003 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد. این عطر توسط کریستوف لاودامیل و اولیویر پولژ ساخته شد.

نت های اولیه خیار، پرتقال ماندارین و کاسیا هستند. نت های میانی سنبل آبی و هویج هستند. نت های پایه چوب سفید و چوب صندل هستند.

عطر خیار

7- عطر خیار Very Sexy Now(ویکتوریا سکرت وری سکسی نو)

این ادوپرفیوم زنانه طبعی معتدل و رایحه ای شیرین دارد. در سال 2015 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد. آکورد های اصلی نارگیل، گل سرخ، ازنیک، آبزی، گل سفید، سبز، شیرین، لاکتونیک، گرمسیری و وانیل هستند.

عطر خیار

8- عطر kenneth Cole Mankind (کنت کول من کایند)

این ادوتویلت مردانه طبعی معتدل و رایحه ای تلخ دارد. در سال 2015 به بازار عرضه شده و پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد. نت های ابتدایی نت های آبکی، مرکبات و خیار هستند. نت‌های میانی عبارتند از وتیور، گل و چوب کشمیر. نت های پایه عبارتند از چوب صندل، خزه بلوط، دانه تونکا و مشک.

عطر خیار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *