Bleu-de-Chanel-EDP

بررسی عطر بلو د شنل، جنون آبی !

در این مطلب از پرفیوم دایرکت قصد داریم یک تحلیل و بررسی کامل از عطر پرسر و صدای بلو د شنل داشته باشیم تا طرفداران این عطر بتوانند جزئیات جالبی را در خصوص این محصول موفق به دست آورند.

در شروع دهه ی دوم صده ی بیستم میلادی، شنل با تبلیغات بسیار گسترده برای به دست گرفتن بازار عطر های مردانه ، بلو د شنل را روانه ی بازار کرد. عطری که شروع انقلابی در زمینه ی عطر های عامه پسند جامعه ایجاد کرد و موجب شد برند های متعددی بر روی این موج سوار بشوند.

انقلابی که در میان علاقه مندان دنیای عطر و روایح به جنون آبی یا blue craze مشهور گردید. در تمامی کشور هایی که نمایندگی شنل وجود داشت بیلبورد های تبلیغاتی این عطر به چشم می خورد و تمامی عطر فروشی ها قفسه هایی پر از بلو د شنل داشتند. طراحی شیشه ی مربعی مانند و رنگ آبی تیره و درب مگنتیک این عطر از دید روانشناسی حس اطمینان و اعتماد به نفس و مردانگی این عطر را به خوبی انتقال می دهد. از ظاهر این عطر بگذریم و به رایحه ی این عطر که مهم ترین چیز است بپردازیم.

مقاله مرتبط:

تشخیص و فیک و اصل ادکلن شنل بلو

رایحه ی عطر بلو د شنل:

شروع رایحه ی این عطر دارای فضای مرکباتی از گریپ فروت در کنار زنجبیل است که مقداری عمق و رایحه ی ادویه ای به عطر اضافه می کند و همچنین دارای حس اروماتیک نت نعنا است. به سمت قلب عطر که پیش می رویم رایحه ی چوبی و گیاهی عطر در کنار ادویه های دیگر که به دور رایحه ی آیزو ای سوپر پیچیده شده اند ، خود نمایی می کند. در نهایت روایح، بر روی فرش مشکی کهربایی می نشینند و سناریوی عطر به پایان می رسد.

بلو د شنل یک عطر ساده و بسیار خوش دست و خوش پوش است که رایحه ی آن برای همه دلنشین و زیباست.

کدام بلو د شنل؟

و اما می رسیم به بحث جذاب فلنکر های این عطر. تمامی برند های دیزاینر یک رویه دارند که پس از موفقیت یک عطر سعی می کنند نسخه هایی متفاوت بر پایه ی رایحه ی عطر اولیه بسازند تا از شهرت آن عطر در نسخه ی اولیه بتوانند بیشترین بهره را ببرند.

یک حرکت کاملا مارکتی که هزینه و سختی یک تولید جدید با فرمولاسیون کاملا تازه را از آنها می گیرد. در واقع استفاده از چیزی که جوابش را پس داده و موفق بوده انتخاب بسیار امنی خواهد بود.حرکتی که شنل انجام داد تولید این عطر در غلظت های متفاوت بود که باعث شد برند های دیگری نیز از این حرکت الگو برداری کنند.

انتخاب در بین این فلنکر ها بیشتر به سلیقه ی هر فرد بر می گردد که به دنبال تر و تازگی و حس شادابی و پخش رایحه ی نسخه ی ادوتویلت می گردند یا عمق و ماندگاری بیشتر نسخه ی ادوپرفیوم و یا حس اتو کشیده تر و عمیق تر نسخه ی پارفوم. در کل هر مورد را که بپسندید تفاوت آنچنانی در بازخورد و کلیت رایحه ی عطر ندارد.

ویژگی های بلو د شنل:

آچار فرانسه به معنای واقعی ! بلو د شنل یکی از کارگشا ترین و پربازخورد ترین عطر های بازار است. عطری چهار فصل که می توانید در هر زمانی با هر استایلی و در هر فصلی از آن استفاده کنید. در موقعیتی که نمی دانید چه عطری استفاده کنید با خیالی آسوده بلو د شنل بزنید و نگران هیچ چیزی نباشید.

به طور کلی می توان گفت بلو د شنل در هر نسخه اش دارای پخش بوی نسبتا خوب و ماندگاری نسبتا بالایی است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *