بهترین عطر برای کدام کشور است؟

در این مقاله از پرفیوم دایرکت، شما را با کشوری که بهترین عطر های دنیا را دارد آشنا می کنیم. شاید تا به حال این سوال برایتان پیش آمده باشد، “بهترین عطر و ادکلن برای کدام کشور است؟”. خب این سوال کاملا سلیقه ای است، شاید فردی برند های ایتالیایی را بیشتر از بقیه ی برند ها دوست داشته باشد.

اما در آخر، تنها یک کشور در جایگاه داشتن بهترین برند های عطر و ادکلن قرار می گیرد.

بهترین کشور تولید کننده عطر و ادکلن

بهترین عطر مال کدام کشور است

Maison Guerlain  فرانسه به خاطر صنعت عطر سازی اش مشهور است و خانه ی برخی از معروف ترین برند های جهان مانند

است. مرکز صنعت عطر در پاریس، جایی که سازندگان عطرهای معتبر در آن مستقر هستند، و گراس، پایتخت تاریخی گل‌ها و «دماغ‌های» حرفه‌ای ریویرای فرانسه است.

لطیف ترین عطرها از دوران باستان وجود داشته اند و در کشورهای اطراف مدیترانه مورد استفاده قرار گرفته اند. این یک واقعیت شناخته شده است که در قرن 18 بسیاری از مردم ترجیح می دادند از عطر به جای صابون استفاده کنند!

به استثنای کلن در آلمان، که به دلیل اختراع “ادوکلن” مشهور است، عمدتاً در تپه های اطراف گراس مشرف به خلیج کن بود که تکنیک هایی برای استخراج عطر “خالص” با استفاده از روش تقطیر یا استفاده از آن ابداع شد. الکل به عنوان یک ماده کمکی

این شهر با آب و هوای معتدل خود توانست مزارعی از گل های معطر مانند گل رز، اسطوخودوس و یاس را پرورش دهد.

 

روش‌های تولید مدرن تکامل یافته‌اند و میلیون‌ها گل مورد استفاده در صنعت اکنون عمدتاً وارداتی هستند، اگرچه بهترین “دماغ”(  متخصصانی که عطرها را طراحی می‌کنند ) هنوز عمدتاً در گراس و پاریس مستقر هستند. آن‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از لوله‌های پر از رایحه‌های مختلف که به عنوان «ارگان عطر» شناخته می‌شوند، ترکیب‌های ظریفی از عطرها را ایجاد می‌کنند.

در اینجا می آموزیم که عطرها به هفت گروه بویایی طبقه بندی می شوند، همچنین می‌دانیم که عطرها نه تنها از گلبرگ‌های گل‌ها، بلکه از سایر مواد گیاهی مانند میوه (پرتقال و وانیل)، رزین (مر و بخور)، علف‌ها و ریشه‌ها (وربنا و وتیور)، ادویه‌ها (دارچین) و حتی پوست چوب ساخته می شوند. همچنین گفته شده است که عطرها از چربی ها و ترشحات حیوانی مانند مشک و موم عسل نیز ساخته می شوند.

 عطرنمادین – Maison Guerlain

این برند نزدیک به 170 سال است که نماد روح عطر بوده است.

در سال 1828 تأسیس شد، و به عنوان یکی از پیشگامان اولیه در توسعه عطر، نشان دهنده یک حماسه خانوادگی پاریسی و یک میراث فرهنگی واقعی است، زیرا پنج نسل از سازندگام بیش از 600 عطر، از جمله برند معروف ” گرلن”، “پاروره” ، “سامسارا”، “شالیمار” و “آنی” را تولید کرده اند.

طراحی بطری های عطر نیز بر اعتبار عطرهای گرلن می افزاید. بطری ها اغلب توسط شیشه سازان یا هنرمندان مشهور بین المللی طراحی می شوند که به شرکت وفادار می مانند.

حال شما را با مشهورترین برند های عطر و ادکلن فرانسوی آشنا می کنیم:

بهترین برند های عطر

برند فرانسوی شنل chanel

بدون اشاره به شانل نمی توان در مورد بهترین عطرهای فرانسوی صحبت کرد. این خانه مد پیشتاز خانه بی‌شماری ازعطرهای فرانسوی و تصفیه شده است و جریان بی‌پایانی از طرفداران مشهور دارد.

برند عطر Chloe

به طور جدی شیک است و یکی از بهترین برندهای عطر فرانسوی است. عطرهای ساده و در عین حال موثر، عطرهای کلوئی به طرز ماهرانه ای ترکیب می شوند و اغلب بر روی گل های نرم و نت های ظریف مرکبات تمرکز می کنند.

“کلویی نیو” عطری فوق العاده برای هفته کاری است که رایخه ازگل صد تومانی، فریزیا و گل رز را ارائه می دهد. “کلویی نومد” عطر بسیار مناسبی برای تعطیلات است. این رایحه آماده ماجراجویی تلفیقی از هیجان با نت های پیچیده گلی خود است.

برند عطر Maison Margiela

یک برند متمایز عطر فرانسوی است. بیشتر رایحه‌های این برند بر مضمونی تمرکز می‌کنند که خاطره یا فضای خاصی را تداعی می‌کند، مانند یکشنبه‌ای دنج در اوج زمستان یا گردشی با نمایی از آفتاب در حومه ی دریای مدیترانه.

 برند فرانسوی Yves Saint Laurent

یک برند عطر پاریسی است که بیشتر از شهر خود الهام گرفته است. این برند نه تنها مد ها را می شناسد، بلکه آنها را نیز تعیین می کند. “بلک اوپیوم” از محبوب ترین پیشنهادات فروشنده است که قهوه تلخ و یاس شیرین را با میوه ها و پایه وانیلی ترکیب می کند. “لیبره”  نسخه جدیدتری است که نت های مرکبات، سبز، گل و چوب را شامل می شود.

 

برند موفق Lancome

لانکوم عطر کلاسیک فرانسوی را برای زنان تولید می کند و هر بطری منحصر به فرد این برند این را به شما هدیه می دهد که بی نهایت زیبا باشید. این خانه عطر ماندگار یکی از اولین عطرهایی بود که عطر فرانسوی را با رایحه های جذابی مانند

به عنوان ظریف ترین در جهان معرفی کرد. La Vie Est Belle

این عطر با نت های پرالین، وانیل، توت سیاه، دانه تونکا و گلابی که به معنای زندگی زیباست، برای فصل بهار مناسب است. “ترزور” رایحه ای قوی با نت های گلی و شرقی است که برای مهمانی های شام دلپذیر ایده آل است.

برند معروف عطر Christian Dior

کی از بهترین برندهای عطر فرانسوی برای افزودن جرقه عشوه گری به هر ظاهری، عطر دیور خریدی ضروری است. “جادور”  با ترکیب مقاومت ناپذیرترنج، گلابی ترد و هلو، عنصر شخصیت دیور را بیشتر زنده می کند.

یکی از عطرهای مورد علاقه دیور،”میس دیور بلومینگ بوکت”، یک عطر گلدار و صبحگاهی بهاری است که با یک لباس روشن و عینک آفتابی بهترین ترکیب را دارد.

 

برند Nina Ricci

برخی از عطرهای ساخته شده در فرانسه به ظرافت خاص این کشور متمایل هستند، در حالی که سازندگان دیگر، مانند نینا ریچی، با رایحه های مغناطیسی بسیار آینده نگرتر هستند. این برند عطر جوان پاریس با رایحه‌های پیچیده‌ای که با لمس ملایمی روی پوست می‌رقصند، یک انتخاب برتر برای زنان 20 ساله است.

”نینا” رایحه گلی ملایمی است که برای پوشیدن روزانه مناسب است، در حالی که “ریچی ریچی” با ریواس ترش و ترنج تند می‌افزاید.

برند عطر Estee Lauder

یکی از همه کاره ترین خانه های عطر است و به دلیل گسترش تخصص خود در طیف گسترده ای از رایحه ها شناخته شده است. بدون شک یکی از معروف ترین برندهای عطر در جهان است. عطرهای این برند ترکیبی عالی و جزئیات منحصر به فرد دارند.

“پلژرز” یک رایحه بهاری است که از یک دسته گل سنگین تشکیل شده است. “یوث دیو” نت های سبز متضاد، نت های تند و رنگ های مرکباتی را ارائه می دهد. ترکیب فوق‌العاده گل رز رمانتیک و نیلوفرهای شیرین، “بیوتیفول” مناسب مناسبت‌های خاص است.

 برند عطر Hermes

روسری های بی انتها تنها چیزی نیستند که این برند پاریسی به آن مشهور است. هرمس یکی از بهترین برندهای عطر فرانسوی در تاریخ است که رایحه‌های غنی و دقیق با ماندگاری بی‌نظیر تولید می‌کند. “اون جاردن سوق له نیل” یکی از محبوب ترین بطری های این برند است که هویج و گریپ فروت ترش را با گوجه فرنگی رسیده و پرتقال ترکیب می کند.

“فوربرق ۲۴” رایحه ای همه کاره است که با چوب صندل، زنبق، پرتقال و سنبل شما را از روز تا شب بدون زحمت می برد. “او دس مرقوس”  تیز و غیر معمول است که مرکبات، بنفشه، صنوبر و فلفل تیز را ترکیب می کند.

با تشکر از شما که تا پایان این مقاله همراه ما بودید. امیدوارم  از این مقاله اطلاعات خوبی دریافت کرده باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *