عطر زنانه ماندگاری بالا

اینجا در این مطلب 18 عطر زنانه ماندگاری بالا اورجینال را که می توانید با هزینه مناسب تهیه کنید، خواهید شناخت.

برای اکثریت افراد یکی از مهم ترین فاکتور های خرید عطر زنانه قیمت آن است و معمولا به اشتباه گفته شده که عطر های ارزان ماندگاری خوبی ندارند و برای ماندگاری بالاتر باید هزینه ی بیشتری بپردازیم اما اینگونه نیست.

در این مقاله تعدادی از عطر های ارزان قیمت زنانه ی موجود در بازار که ماندگاری بالایی دارند برای شما معرفی می کنیم.

18 عطر زنانه ماندگاری بالا با قیمت مناسب

شاید این مقاله هم مطابق علاقه مندی شما باشد: بهترین عطر های زنانه از نظر پخش بو

۱- عطر زنانه تروساردی دونا Trussardi Donna

در ابتدای امر عطری به شما معرفی می کنیم که دارای رایحه ای بسیار لطیف است و با اینکه عطر های لطیف معمولا ماندگاری و پخش رایحه ی قدرتمندی ندارند اما این مورد به نسبت دیگران در این قضیه بهتری عمل می کند. تروساردی دونا شروعی میوه ای و مرکباتی دارد. در ادامه فضای گلی و کمی صابونی با همراهی یاس و شکوفه ی پرتقال را مشاهده می نمایید.

در نهایت عطر به سمت شیرین و وانیلی با همراهی نعنای هندی می رود و بر بستری چوبی کهربایی می نشیند. خبر خوش این است که این عطر گران قیمت ترین عطر لیست است!

۲- عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense

برند آرماف به روایح کپی که بسیار به عطر اصلی نزدیک باشند و کیفیت خوب با قیمت مناسب داشته باشند مشهور است. این عطر این برند کپی بسیار خوبی از عطر نویر د نویر تام فورد است. رایحه ی اصلی این عطر بر پایه ی رز است و از اول تا پایان ترکیب رز شما را همراهی می کند.

در ابتدا حسی سبز از شمعدانی و کمی جیر مانند و ادویه ای از زعفران را استشمام می کنید. سپس فضای ادویه ای تر تقویت می گردد و به عطر گرما می بخشد و بنفشه با کمی حس ترد و پودری این روایح را تلطیف می کند.

در نهایت عود به این ترکیب مقدار عمق و حس چوبی می دهد و رایحه ی وانیل و نعنای هندی شیرینی خاصی به عطر می دهد و عطر بر نشیمن کهربایی اش می نشیند.

 

۳- ادکلن زنانه سپیل چی چی Sapil Chichi

عطر چی چی بسیار عطر معروفی است و این عطر یکی از ارزان ترین عطر های زنانه ی موجود در بازار است که پرفورمنس و قدرت بسیار خوبی دارد. عطری تقریبا بهار و پاییزی با ترکیبی از روایح میوه ای و گلی با پایه ای مشکی کهربایی. رایحه ی دلنشینی دارد و بسیار عامه پسند است.

۴- عطر زنانه کالوین کلین بیوتی Calvin Klein Beauty

کالوین کلین برندی دیزاینری در زمینه ی مد و فشن است که عطر هایی با قیمت های بسیار مناسبی تولید می کند. سی کی بیوتی عطری بسیار ساده و با قدرت بسیار خوبیست.

شروع عطر با رایحه ی گل ختی که حسی مشک مانند دارد آغاز می گردد. در ادامه رایحه ی یاس که حسی بسیار جادویی و نیمه شیرین دارد به عطر افزوده می شود. در نهایت عطر در قابی چوبی از جنس سدر ویرجینیایی قرار می گیرد.

معروف ترین ادکلن های زنانه را در این مطلب خواهید شناخت: اسم عطر های معروف زنانه

۵- ادکلن لالیک لی پارفوم زنانه Lalique Le Parfum

لالیک عطر های زنانه ی موفق بسیاری دارد اما موارد کمی از آنها قدرت ماندگاری خوبی دارند و این مورد یکی از آنهاست. لی پارفوم با حس مقداری ادویه ای و گرم به همراهی رایحه ی مرکباتی شروع می شود. در قلب عطر رایحه ی یاس و گل آفتاب پرست زاویه ای گلی به عطر می دهند و وانیل پدیدار می گردد. در ادامه وانیل قدرت می گیرد و دانه ی تونکا و نعنای هندی عطر را شیرین تر می کنند و چوب صندل حسی چوبی خامه ای به ترکیب اضافه می کند.

 

۶- عطر زنانه روبرتو کاوالی پارادیسو Roberto Cavalli Paradiso

روبرتو کاوالی برندی است که خیلی افراد به سراغ آن نمی روند در صورتی که محصولات بسیار خوبی به خصوص در این چند ساله به بازار عرضه نموده. پارادیسو در ابتدا یک بمب مرکباتی است. به سرعت رایحه ی آن به سمت فضای گلی نت یاس می رود. در انتهای مسیر عطر ، شاهد یک فضای سبز و چوبی هستیم.

 

۷- ادکلن بریتنی اسپیرز بیلیو Britney Speras Believe

بریتنی اسپیرز به عنوان یک سلبریتی برند نسبتا با سابقه ای و تعداد زیادی عطر پر فروش دارد. بیلیو در این میان یکی از عطر های متفاوت این برند است. شروع عطر با بوی خاص میوه ی گواوا در کنار فضای مرکباتی است. در قلب عطر فضای گیاهی جالبی دارد. کمی سبز کمی صابونی. پس از این فضای گلی به سمت رایحه ی کاراملی مانند پرالین و شیرینی نسبتا غلیظ کهربایی و نعنای هندی می رود.

 

۸- عطر زنانه ریحانا ربل فلور Rihanna Reb’l Fleur

حال که بحث عطر های سلبریتی در میان است به سراغ ریحانا می رویم که چند عطر پر فروش در برند عطر خود دارد. ربل فلور در شروع با حس میوه ای ترش و شیرین میوه های سرخ شما را درگیر خود می کند. سپس فضای گلی نرم در کنار رایحه ی شیرین و کمی چرب نارگیل به سوی شما روانه می شود. در نهایت فضای وانیلی کهربایی با همراهی نعنای هندی و مشک عطر را به نهایت می رساند.

 

۹- مابوسین الکسیر پور اله Maubousiin Elixir Pour Elle

عطری لطیف و قوی با رایحه ای شرقی وانیلی. عطری که بسیار محجور واقع شده و بسیاری از افراد آن را نمی شناسند. در شروع شما با رایحه ی ترش و شیرین انگور فرنگی سیاه و مقداری رایحه ی پرتقال در کنار فلفل صورتی است. در ادامه حس پودری زنبق و رایحه ی یاسی شیرین شما را در بر میگیرد و رز در پس زمینه ی عطر قرار دارد. در نهایت در عمق عطر عود حسی چوبی و عمیق به عطر می دهد و رایحه ی چسبناک مانند و کاراملی پرالین در کنار وانیل سناریوی عطر را به اتمام می رساند.

چه کسی است که طرفدار برند شنل نباشد! دوست دارید بهترین محصولات زنانه این برند را بشناسید؟

این مقاله را مطالعه کنید: معرفی بهترین عطر های زنانه برند شنل

10-لطافه انا ابیض Lattafa Ana Abyiedh

خانه ی عطر لطافه از جمله خانه های عربی است که تخصص آن مانند آرماف ساخت کپی ها و یا محصولات الهام گرفته از برند های دیگر است.

انا ابیض نسخه ای مشکی وانیلی تر از اربا پورا از برند سرجوف است. در ابتدای عطر روایح مرکباتی و میوه ای شیرینی دیده می شود که سریعا به سمت رایحه ی گلابی می رود. در ادامه رایحه ی وانیل و مشک در کنار این روایح قرار می گیرند که حسی تمیز و پودری در میان حجم زیادی از شیرینی و فضای میوه ای این عطر ایجاد می کنند.

ماندگاری و پخش بوی این عطر با سرجوف اربا پورا قابل مقایسه است.

11-سارا جسیکا پارکر استش Sarah Jessica Parker Stash

خانه ی عطری آمریکایی با عطر های بسیار ارزان قیمت و با کیفیت. استش از سارا جسیکا پارکر در لحظه ی اسپری کمی ادویه ای است اما به سرعت به سمت فضایی چوبی و رزینی می رود.

نت پسته در این عطر عامل خاص بودن این عطر است. بر خلاف ظاهر مردانه ی نت های این عطر عناصر دیگری که فضای چوبی آن را متعادل می کنند آن را به عطر کاملا زنانه مردانه تبدیل می کنند که بانوان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند.

12-رساسی لا یقاوم جسمین ویسپ Rassasi La Yuqawam Jasmine Whisp

ترکیبی بسیار میوه ای متشکل از انواع مرکبات به ویژه پشن فروت با همراهی گلابی، هلو و نارگیل که رایحه ی گل های سفید به ویژه یاسمن از این میان عبور کرده تا رایحه ی بسیار شیرین این عطر را مقداری تلطیف نماید.

بستر این عطر را آکوردی کهربایی از جنس وانیلی و دانه ی تونکا تشکیل داده است. ترکیبی بسیار قدرتمند با رایحه ای بسیار ماندگار که رضایت شما را یقینا جلب خواهد کرد.

13-استی لودر نویینگ Estee Lauder Knowing

برند استی لودر از برند های بسیار بزرگ در زمینه ی عطر و لوازم بهداشتی و همچنین مالک بسیاری از برند های بزرگ در این زمینه است.

این برند لاین عطر های خود را به شکل مستقل نیز دارد و عطر نویینگ یکی از محصولات ماندگار و مقرون به صرفه ی آن است. رایحه ای کلاسیک و با صلابت که شروعی آلدهیدی و صابونی با فضای گلی دارد.

در ادامه رایحه ی عطر به سمت فضای چوبی خاکی با درون مایه ای پودری می رود. کمی روایح ادویه ای گرم و کمی فضای گلی به این عطر عمق و کاراکتر بیشتری داده است. به دلیل رایحه ی کلاسیک این عطر برای نوجوانان پیشنهاد نمی گردد.

14-الحرمین امبر عود گلد ادیشن Al Haramain Amber Oud Gold Edition

تلاشی دیگر از برند عربی دیگری برای باز سازی رایحه ی اربا پورا این سری اما هدف الهام از آن عطر نبوده بلکه کپی سازی مستقیم از آن بوده است.

رایحه ای میوه ای با حضور پر رنگی از طالبی و روایح بسیار شیرین دیگری که بر پایه ای از جنس کهربا قرار گرفته اند. در عین حال کمی حس آبی و سبکی در عطر است که باعث می شود حجم زیادی از روایح شیرین برای شما آزار دهنده نباشد. ماندگاری این عطر بسیار بالاست.

15- عطر زنانه شوپارد ویش Chopard Wish

در آخرین معرفی در این مقاله می خواهیم با قدرت آن را به پایان برسانیم. این عطر یکی از بهترین عطر های قدرتمند زنانه با چنین قیمت نازلی است که در بازار می توان یافت.

ویش در ابتدا رایحه ای به ظاهر پیچیده اما ساده دارد. فضای میوه ای توت فرنگی با همراهی نت های گیاهی و گلی. در میانه ی عطر فضای پودری و در همراهی رایحه ی شیرین و غلیظ عسل است.

در پس زمینه کمی حس دودی می توان یافت. فضای شکلاتی حس عطر را بسیار دلنشین و خوشمزه می کند.

۱۶- عطر باربری تاچ زنانه Burberry Touch for Women

باربری تاچ زنانه در میان دنیای دیزاینری از جمله عطر هایی است که رایحه ی بسیار خاص و منحصر به فرد در عین حال عامه پسند دارد. بایستی به رایحه ی این عطر کمی فرصت بدهید تا با شما عجین شود.

در ابتدا ی عطر رایحه ی تمشکی بسیار تارت از تمشک سیاه و قرمز و به طور کلی خانواده ی بری ها را می بینید که با حس عجیب ادویه ای فلفل قرمز و رایحه ی سبز علف کسیس همراهی می گردد. کمی که از عمر عطر می گذرد قلب گلی عطر خود را نمایان می کند که در آن نت خاصی بارز نیست اما این شروع نسبتا تند و تیز عطر را لطیف می کند.

کمی بعد فضای چوبی عطر با رایحه سدروس قدرتمند می شود و وانیل حس ادویه ای و شیرین و دلنشینی را به آن می افزاید. نشر بو ماندگاری این عطر بسیار خوب است.

۱۷- ادکلن جوپ فمه Joop Femme

جوپ فمه رایحه ای بسیار کلاسیک و خاص دارد که فقط بانوان با کاراکتری قدرتمند و ذائقه ای کلاسیک پسند می توانند از آن استفاده کنند.

شروع عطر رایحه ی قدرتمند و فلزی و صابونی آلدهیدی را به زیبایی هر چه تمام تر نشان می دهد. به قلب عطر که می رسیم رایحه ی گل های سفید جواهری هستند که درون این عطر نهان شده و رایحه ی یاسمنی شیرین و کمی ایندولیک و سبز در آن استشمام می گردد.

در نهایت فضای نرم و پودری و چوبی صندل سفید در همراهی رایحه ی انیمالیک سیوت که حسی مشکی و چرمی در عطر ساخته، امضای قدرتمند این عطر را می سازد. این عطر رایحه ی و عملکرد بسیار قدرتمندی دارد.

۱۸- عطر گس زنانه Guess Women EDP

گس زنانه در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و عطری پر جرأت از این برند بود. گول ظاهر صورتی و ملایم این عطر را نخورید. این عطر شروعی میوه ای و قدرتمند با رایحه ی غالب سیب سبز دارد.

در ادامه کاملا عطر به سمت گلی می رود و گل فریزیا، پیونی و از همه واضح تر مگنولیا خود نمایی می کنند. عمده ی بازی عطر در میان این نت ها می گذرد تا در نهایت کمی درون مایه ی مشکی و چوبی به خود می گیرد. این عطر نشر بویی فرا تر از انتظار و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *