عطر باکارات رژ عطری است با رایحه ی  گل عنبر برای زنان و مردان. در سال 2015 روانه بازار شد. سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است. نت های ابتدایی زعفران و یاس می باشند. نت‌های میانی از چوب عنبر و عنبر تشکیل شدند. نت های پایه رزین صنوبر و سدر هستند. این عطر پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

در این مقاله شما را با عطر های مشابه باکارات رژ آشنا می کنیم.

1- ادکلن Mancera Instant Crush (مانسرا اینستنت کراش)

عطری است گلی عنبر برای زنان و مردان.  در سال 2019 به بازار عرضه شد. پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. این ادوپرفیوم یونیسکس طبعی گرم و رایحه ای شیرین دارد.

نت های ابتدایی زعفران، زنجبیل، ماندارین سیسیلی و ترنج سیسیلی هستند. نت های میانی عبارتند از چوب عنبر، رز مراکشی، یاس مصری و برگ نعناع هندی ئ در آخر نت های پایه عبارتند از وانیل ماداگاسکار، مشک سفید، چوب صندل و خزه بلوط.

این جادویی است که این عطر در دست دارد، ترکیبی مقاومت ناپذیر از گل رز، یاسمن و کهربا که شیرینی بازی و حس شاداب را متعادل می کند، به گونه ای که هر کسی که عشق را در نگاه اول تجربه کرده است، به خوبی می داند.

در برابر مرکبات روشن و آبدار، رگ آتشین زنجبیل و زعفران ظرافتی خشک و تند می بخشد که یکپارچه به قلب کهربایی سرسبز و عاشقانه منتهی می شود.

نسبت های عالی مشک شیرین و وانیل خامه ای و چوبی، پیچیدگی را طولانی می کند، و این عطر را در آسمانی از کهرباهای شیرین، خشک و تند قرار می دهد که طرفداران آثار کلاسیک مانند باکارات رژ از آن سیر نمی شوند.

2- عطر Burberry Her (باربری هر)

عطر گلی میوه ای  برای زنان است. در سال 2018 روانه بازار شد. پخش بوی متوسط و ماندگاری بالایی دارد.  این ادوپرفیوم زنانع طبعی معتدل و رایحه ای شیرین دارد. سازنده این عطر فرانسیس کورکجیان است.

نت های ابتدایی شامل توت فرنگی، تمشک، تمشک، آلبالو، کشمش سیاه، پرتقال ماندارین و لیمو هستند. نت های میانی بنفشه و یاس می باشند. نت های پایه مشک، وانیل، کشمیران، نت های چوبی، خزه بلوط، عنبر و نعناع هندی هستند.

این عطر تجسم نگرش لندنی است – ماجراجو، با روحیه و جسور. این یک تقدیم به شهر لندن است – شهری زیبا، شلوغ و خلاق که التقاطی و پر از زندگی است.

عطر میوه ای پر جنب و جوش که روح لندن را تسخیر می کند. نت‌های قرمز و توت تیره با قلب گلی همراه با رایحه یاس می‌آیند. پایه کهربایی مشک اعتیاد آور و حسی دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *