اگر پخش بوی ادکلنتان برایتان اهمیت دارد و به دنبال عطر های زنانه با پخش بوی بالا هستید خواندن مقاله ی بهترین عطر های زنانه از نظر پخش بو کدامند را از این مجله تخصصی عطر به شما پیشنهاد می شود .

دنیای عطر های زنانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در این میان فاکتور های بسیاری نیز برای خرید وجود دارد. از جمله این عوامل پخش بو و ماندگاری عطر است.

در نزد بسیاری پخش رایحه اولویت بالاتری نسبت به ماندگاری دارد زیرا افراد معمولا در موقعیت هایی که عطر میزنند نهایتا چند ساعتی نیاز به بوی عطرشان دارند و بیشتر این قضیه اهمیت دارد که در این چند ساعت دیگران متوجه رایحه ی عطرشان بشوند.

در لیست عطر های زیر این عطر ها نه تنها ماندگاری بالایی دارند ، مهم تر از آن پخش رایحه ی بسیار قدرتمندی نیز دارند که به شما این اطمینان را می دهند دیگران در ابری از رایحه ی عطر شما قرار می گیرند و متوجه رایحه ی زیبای عطرتان خواهند شد.

۱- پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف Parfums de Marly Delina Exclusif

پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف

برند معروف و نیش پارفومز د مارلی عطر های موفق بسیار زیادی در محصولات خود دارد. از طرفی هر موقع با واژه ی اکسلوسیف برخورد می کنیم به این معنا است که با عطری عمیق تر و قدرتمند تر نسبت به نسخه ی پیشین آن رو به رو هستیم.

دلینا اکسکلوسیف نسخه ی بسیار جذابی از عطر دلینا است که پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصول زنانه ی این خانه ی عطرسازی است.

شروع این عطر با رایحه ی جذاب گلابی، ترنج و نت ویژه ی سرخالو است. در ادامه ی رایحه ی عطر شاهد حضور همان رز استثنایی دلینا هستیم اما این بار با هم نشینی در کنار عود بسیار غنی تر و عمیق تر و می توان گفت تاریک تر شده است. در کنار عود حس دودی جالبی نیز وجود دارد. در نهایت روایح چوبی و وانیل به مجموعه ی نت های عطر اضافه می شوند و عطر بر بستری کهربایی قرار می گیرد.

این نسخه نسبت به دلینا که خود پخش بوی بسیار قدرتمندی داشت عملکرد بهتری دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید:

تشخیص شنل بلو اصل از فیک

۲- تام فورد بلک ارکید پارفوم Tom Ford Black Orchid Parfum

تام فورد بلک ارکید پارفوم

عطر بسیار پر فروش بلک ارکید از برند آمریکایی تام فورد خود به قدرت بسیار بالای رایحه اش مشهور بود. در اینجا با نسخه ی پارفوم یعنی نسخه ی غلیظ تر و قوی تر این عطر آشنا می شوید.

در شروع رایحه ی عطر فضای بویایی ترافل که نوعی قارچ با رایحه ی بسیار متفاوت و خاصیست که در کنار نت ترش و شیرین آلو قرار گرفته برخورد می کنید.

در ادامه فضای الکلی و شیرینی از نت رام را حس می کنید که بر روی محور اصلی عطر که گل ارکیده است قرار گرفته و فضای گلی یلانگ یلانگ آن را همراهی می کند.

در نهایت عطر بر نشیمنی از جنس نعنای هندی شیرین و بیسکوییتی مانندی با همراهی وانیل می نشیند.

این عطر قدرت پخش رایحه ای بسیار قوی دارد.

۳- تیری موگلر الین زنانه Thierry Mugler Alien

تیری موگله الین زنانه

موفق ترین عطر زنانه ی تیری موگلر الین یکی از عطر هایی است که چندین سال در دنیای عطر حضور دارد و افراد دوره های متفاوت با سنین مختلفی را مجذوب رایحه ی قدرتمند و با ابهت خود کرده است.

رایحه ی این عطر در عین پیچیدگی و عمق بسیاری که دارد کاملا ساده است.

در فاز ابتدایی عطر شاهد بازی نت یاس که محوریت اصلی عطر را دارد هستیم که فضایی بسیار مسحور کننده دارد. در میانه ی عطر رایحه ای چوبی به همراهی یاس می آید و فضای نیمه تلخ و کمی تاریک به عطر می دهد. در نهایت عطر در فضایی کهربایی و شیرین قرار می گیرد که حسی وانیلی در آن موج می زند.

چندین سال است که این عطر به پخش بوی قدرتمندش مشهور است و از آن چیزی کاسته نشده است.

۴- شنل کوکو نویر Chanel Coco Noir

شنل کوکو نویر

نوبت به بعد تاریک بانوی شنل کوکو رسیده است. این عطر یکی از محبوب ترین نسخه های عطر کوکو است که نسخه ی تلخ و تاریکی از آن با قدرتی مثال زدنیست.

ابتدای رایحه ی این عطر که بانوی موفق و با ابهتیست ، شما روایح مرکباتی از ترنج و گریپ فروت را استشمام می کنید. در قلب عطر فضای گلی با محوریت یاس و همراهی رز، شمعدانی و نرگس را شاهد هستیم.

کندر حسی دودی و چوب صندل حسی چوبی خامه ای در آن ایجاد می کند. نعنای هندی با فضای گیاهی خاکی و شیرینش شما را مدهوش می نماید. در نهایت عطر در فضایی مشکی وانیلی با همراهی دانه ی تونکا قرار می گیرد.

۵- لانکوم لا ویه بل له اکلت Lancom La Vie Est Belle L’Eclat

لانکوم لا ویه بل له اکلت

و اما آخرین عطر لیست ، فلنکری از عطر محبوب لا ویه بل از برند لانکوم است. این عطر از نسخه ی اصلی بسیار قدرتمند لاویه بل هم شیرین تر و هم قدرتمند تر است.

شروع رایحه ی این عطر با فضای تارت و کم شیرین نت مرکباتی ترنج است. در ادامه شکوفه ی پرتقال فضایی نیمه مرکباتی و تمیز در عطر می سازد و عطر غرق در روایح گلی سفید می گردد.

در انتها وانیل به عطر اضافه می شود و حسی ادویه ای و شیرین و بسیار جذابی به آن می دهد که با چوب صندل بستری چوبی با بعد خامه ای برای آن بنا شده است و کار عطر به اتمام می رسد. قطعا قدرت نشر بوی این عطر هر شخصی را راضی خواهد ساخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *